معاون وزارت آموزش و پرورش از استخدام مدال‌آوران المپیکی در این نهاد همراه با برخورداری از حقوق، بیمه و دوره آموزشی خبر داد.

سردر وزارت آموزش و پرورش

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: مدال آوران المپیکی زیر ۲۴ سال می‌توانند وارد دانشگاه فرهنگیان و به عنوان معلم در آموزش و پرورش استخدام‌ شوند و در مدرسه قهرمان‌سازی کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌ بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در پیامی برای افتخارآفرینان جوان ایرانی در المپیک پاریس ۲۰۲۴ اعلام کرد: با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب بدون کنکور استعدادهای برتر دانش‌آموزی مهیا شد.

مدال‌آوران المپیکی زیر ۲۴ سال می‌توانند وارد دانشگاه فرهنگیان شوند، از حقوق و بیمه و دوره تحصیلی بهره‌مند و از خدمت سربازی معاف و به عنوان معلم در آموزش و پرورش استخدام‌ شوند و در مدرسه قهرمان‌سازی کنند.

اخیرا این مصوبه به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و قرار است امسال نخستین گروه از استعدادهای برتر دانش‌آموزی از این طریق وارد دانشگاه فرهنگیان شده و به استخدام آموزش و پرورش درآیند.

کد خبر 873102
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    2 0
    معلمی شغل حساس و مسئولیت آوری هست، ارزش عمل‌کرد ورزشکاران خوبمون کم نيست اما برای معلمی صلاحیت‌های دیگه ای لازم‌ است که باید از اون نظر ارزشیابی بشن، ضرورتا هر کسی که مقام ورزشی کسب کرده مناسب معلمی که جایگاه انسان سازی است نمی‌باشد.